måndag 9 mars 2015

Vårkänslor

Igår var det årets första riktiga vårdagen med sol och värme. Inledde dagen med kaffe på altan och en härlig stund i solen med maken. Vilken känsla!

På eftermiddagen gick jag och en fin vän ut med våra kameror och strosade utmed ån som rinner genom vår lilla ort.

Några fina bilder blev det. Då kom jag på idén att jag kanske skulle ta och utmana mig själv med fototriss som denna vecka har temat motljus...

En bild med vårkänsla

Solen går ner över taken

En bild från ett riktigt kallt Piteå i julas

http://fototriss.blogspot.se/2015/03/fototriss-del-292-motljus.html

2 kommentarer:

  1. Superfina bilder från en skön promenad! Sista bilden är ju underbar!

    SvaraRadera
  2. Fina bilder där den sista blir min favorit! Den är helt fantastisk! :)

    SvaraRadera